top of page

Cторінка
практичного психолога

psychologist.png

Корисна інформація

Наші психологи

photo_2024-05-26 11.39.12.jpeg

Радмила Долгих

Бакалавр за спеціальністю "Психологія"  ХНУ ім. Каразіна 2016-2020 рр.

 

Магістр за спеціальністю  "Психологія" ХНУ ім. Каразіна 2020- 2021 рр.

 

Фасилітатор "Team up" 2023 р., 

Team up - конструктивна програма психологічної допомоги дітям із різних країн світу, які постраждали внаслідок військових конфліктів

 

Приймала участь у науково-практичному онлайн-семінарі "Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку" 

 

Пройшла тренінг від  British council "Dialogue for Peaceful Change"

Chekurov_2.jpeg

Павло Чекуров

Закінчив Харківський національний університет внутрішніх справ, маю освітній  ступінь магістра. Маю 4 роки досвіду роботи з усіма учасникам освітнього процесу. Постійно підвищую свій рівень професійних навичок.

Графік консультувань з практичним психологом 

+38 067 986-66-59
 
Для батьків
Понеділок – з 9:00 до 11:00
Середа – з 9:00 до 11:00
 
Для вчителів  
Понеділок – з 13:00 до 15:00
Середа – з 13:00 до 15:00
 
Для учнів
Вівторок – з 9:00 до 11:00
Четвер – з 13:00 до 15:00

Згідно з положенням про психологічну службу у системі освіти України:

«Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти».

 

Завдання психологічної служби:

збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.

 

Також, на даний момент, перед психологічною службою постають такі важливі завдання, як:

  • здійснення психологічної підтримки здобувачів освіти з числа внутрішньо переміщених осіб, зокрема тих, хто виїхав за кордон;

  • здійснення психологічного і соціально-педагогічного забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативну і просвітницьку роботу з батьками;

  • посилення профілактичних заходів у закладі освіти щодо неприпустимості вживання алкоголю та психоактивних, наркотичних речовин підлітками;

  • посилення профілактичної роботи з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх;

  • забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в закладі освіти, домашньому насильству, торгівлі людьми тощо);

  • проведення просвітницько-профілактичних заходи з питань комплексної сексуальної освіти (КСО).

Напрями роботи практичного психолога у школі:

Діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації.

 

Профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі.

 

Корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки.

 

Навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості.

 

Консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу.

 

Зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління.

 

Просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

bottom of page