Cторінка
практичного психолога
Корисна інформація
Наші психологи
Радмила Долгих
Бакалавр за спеціальністю "Психологія" ХНУ ім. Каразіна 2016-2020 рр.
Магістр за спеціальністю "Психологія" ХНУ ім. Каразіна 2020- 2021 рр.
Фасилітатор "Team up" 2023 р.,
Team up - конструктивна програма психологічної допомоги дітям із різних країн світу, які постраждали внаслідок військових конфліктів
Приймала участь у науково-практичному онлайн-семінарі "Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку"
Пройшла тренінг від British council "Dialogue for Peaceful Change"
Павло Чекуров
Закінчив Харківський національний університет внутрішніх справ, маю освітній ступінь магістра. Маю 4 роки досвіду роботи з усіма учасникам освітнього процесу. Постійно підвищую свій рівень професійних навичок.
Графік консультувань з практичним психологом
+38 067 986-66-59
Для батьків
Понеділок – з 9:00 до 11:00
Середа – з 9:00 до 11:00
Для вчителів
Понеділок – з 13:00 до 15:00
Середа – з 13:00 до 15:00
Для учнів
Вівторок – з 9:00 до 11:00
Четвер – з 13:00 до 15:00
Згідно з положенням про психологічну службу у системі освіти України:
«Метою діяльності психологічної служби є сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти».
Завдання психологічної служби:
збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я, сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями; сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу.
Також, на даний момент, перед психологічною службою постають такі важливі завдання, як:
-
здійснення психологічної підтримки здобувачів освіти з числа внутрішньо переміщених осіб, зокрема тих, хто виїхав за кордон;
-
здійснення психологічного і соціально-педагогічного забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативну і просвітницьку роботу з батьками;
-
посилення профілактичних заходів у закладі освіти щодо неприпустимості вживання алкоголю та психоактивних, наркотичних речовин підлітками;
-
посилення профілактичної роботи з подолання правопорушень, злочинності серед неповнолітніх;
-
забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в закладі освіти, домашньому насильству, торгівлі людьми тощо);
-
проведення просвітницько-профілактичних заходи з питань комплексної сексуальної освіти (КСО).
Напрями роботи практичного психолога у школі:
Діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації.
Профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі.
Корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки.
Навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості.
Консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу.
Зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління.
Просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.